Kata Naaranoja some- ja markkinointikoordinaattoriksi HYY Yhtymään

Kata Naaranoja on valittu HYY Yhtymän some- ja markkinointikoordinaattoriksi. Filosofian maisteri ja graafinen suunnittelija Naaranoja vastaa HYY Yhtymän sosiaalisen median kehittämisestä sekä markkinoinnista, Naaranoja aloitti tehtävässään helmikuun lopulla.

– Olen innoissani uudesta tehtävästä, joka tarjoaa mahdollisuuksia monipuolisen markkinoinnin ja sosiaalisen median kehittämiseen. HYY Yhtymässä mielenkiintoista on sen liiketoiminnan arvopohjaisuus, odotankin innolla työskentelyä hyvässä tiimissä minulle merkittävien teemojen parissa, kommentoi Naaranoja.

Naaranoja siirtyy HYY Yhtymälle suoraan Koreasta, Lava Art Cosmeticilta, missä hän on toiminut luovana johtajana vastaten markkinoinnista, brändäyksestä ja graafisen tiimin johtamisesta.

– Olemme entistä vahvemmin kiinni jatkuvassa vuorovaikutuksessa opiskelijoiden, kaupunkilaisten ja kumppaneidemme kanssa. Katan vahva osaaminen visuaalisesta suunnittelusta, brändäyksestä ja markkinoinnista antaa meille erinomaiset valmiudet viedä viestintämme ja vaikuttavuutemme entistä pidemmälle, iloitsee viestintä- ja markkinointijohtaja Jannica Aalto.

HYY Yhtymän brändiperheeseen kuuluvat kiinteistöliiketoiminnan HYY kiinteistöt, majoitus- ja ravintolaliiketoimintojen UniCafe-ravintolat, WELL-kahvilat sekä Hostel Domus Academica.

Lisätietoja:

Jannica Aalto, viestintä- ja markkinointijohtaja, 045 134 7636

HYY Yhtymän tavoitteena on kansainvälisen ja kestävän tieteen ja talouden kaupungin rakentaminen. Liiketoimintamme keskittyvät kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintola-alaan. Olemme Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama yritys ja mahdollistamme tuotoillamme aktiivista opiskelijaelämää.