Etsimme myynti- ja yhteisökoordinaattoria sekä vastaanoton asiakaspalvelijoita

HYY Yhtymä, Majoitus

Hostel Domus Academica on Suomen suurin kesähostelli, joka palvelee asiakkaita kesäkuukausina 1.6.-31.8. Helsingin keskustassa, Kampissa. Hostellissamme on yli 300 huonetta ja kesäaikana meillä yöpyy yli 18 000 asiakasta. Siksi hyvä asiakaspalvelu, yhteisöllinen tunnelma ja lokaalin Helsinki-kokemuksen tarjoaminen ovat meille ykkösjuttuja.

Työntekijät ovat tärkein voimavaramme ja hauska työfiilis on meille ehdottoman tärkeää. Olisitko sinä sopiva huipputyyppi vahvistamaan huipputiimiämme tulevana kesänä?

Myynti- ja yhteisökoordinaattorin pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu myyntipalvelussamme työskentely vastaten asiakasyhteydenpidosta eri kanavissa (sähköposti, Facebook, Instagram, myyntikanavat, kuten Booking.com ja Expedia), ryhmävarausten koordinoinnista, tarjousten tekemisestä sekä laskutuksesta. Tulevana kesänä haluamme panostaa entisestä enemmän yhteisölliseen kokemukseen ja Helsinki-tunnelman tarjoamiseen asiakkaillemme. Siksi vastuullasi on myös yhteisöllisen tunnelman luominen – olivat ne sitten yhteisiä tapahtumia hostellilla, Helsinkikokemuksen edistämistä asiakkaillemme tai sosiaalisin median keinoin tapahtuvaa tunnelman luomista – ideoissa vain taivas on rajana, ja sinulla on mahdollisuus luoda yhteisöllisestä toiminnasta juuri meidän näköistämme. Toimit hostelpäällikkömme tiiviinä aisaparina ja mahdollisuuksien mukaan apuna myös hostellin vastaanottotyöskentelyssä.

Myynti- ja yhteisökoordinaattorin rooli on kokopäiväinen ja määräaikainen aikavälillä 2.5.-6.9.2019. Arvostamme tehtävässä erityisesti viime vaiheessa olevia matkailualan opintoja, aikaisempaa kokemusta matkailualalta ja / tai asiakaspalvelutehtävistä. Eduksi lasketaan myös monipuolinen kielitausta, kokemus Mews –järjestelmän käytöstä sekä myös anniskelu- ja hygieniapassit.

Vastaanoton asiakaspalvelijan pääasiallisiin työtehtäviin kuuluvat vastaanotto- ja myyntityöskentely, asiakkaiden palvelu ja neuvonta, varausten käsittely, kassatoiminnot sekä tilitykset. Mahdollisesti rooliin kuuluu myös kahvilatoimintaan liittyviä tyypillisiä työtehtäviä. Olet ensimmäinen henkilö, jonka asiakkaamme kohtaavat hostellille saapuessaan, minkä vuoksi reipas ja joustava asiakaspalveluote, hyvät vuorovaikutustaidot sekä positiivinen mieli ovat ehdottoman tärkeitä tehtävässä menestymiseen.

Palvelemme asiakkaitamme ympäri vuorokauden, minkä vuoksi vastaanottovirkailijan työ on kolmivuorotyötä. Keskimääräinen viikkotuntimäärä on 80 tuntia kolmea viikkoa kohden. Työ on määräaikainen aikavälillä 30.5.-1.9. Arvostamme tehtävässä erityisesti aikaisempaa kokemusta matkailualalta ja / tai asiakaspalvelutehtävistä. Eduksi lasketaan anniskelu- ja hygieniapassit sekä monipuolinen kielitaito – vähintään englannin kielen taito on tehtävässä välttämätön. Asiakkainamme on makeita persoonia yli sadasta maasta – siksi myös meidän tiimissämme saat olla juuri sellainen kuin olet, erilaiset persoonat ovat tiimimme rikkaus.

Tuntuuko, että kesä hostellillamme voisi olla sinun juttusi? Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi HR-koordinaattorillemme Olli Rossille osoitteeseen hostelrekrytointi@hyy.fi sunnuntaihin 17. helmikuuta mennessä. Kerrothan hakemuksessasi, mikä sai sinut hakemaan juuri meille ja miksi juuri sinä olisit hyvä vahvistus tiimiimme.

Tarvittaessa lisätietoja antaa hostelliiketoiminnastamme vastaava Heidi Pihlaja (+358 40 843 2370) perjantaina 1.2. klo 9-10 tai torstaina 4.2. klo 15-16.

 

Hostel Domus Academica on osa HYY Yhtymää. HYY Yhtymän tavoitteena on kansainvälisen ja kestävän tieteen ja talouden kaupungin rakentaminen. Liiketoimintamme keskittyvät kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintola-alaan. Olemme Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama yritys ja mahdollistamme tuotoillamme aktiivista opiskelijaelämää.